آخر الإضافات :

كتاب مشاعرك قد تكون قاتلة pdf

العملية الجديدة المبتكرة للسيطرة علي عواطفك وتعديل سلوكك.
سبع خطوات للسيطرة علي المشاعر والدوافع والنزاعات السلبية التي تدمرك .
مشاعرك قد تكون قاتلة لـ كين ليندنر ، هذا الكتاب ليس فقط للذين هم أقل من غيرهم في العلاقات أو الوظيفة أو الأوضاع الحياتية ، وإنما هو أيضاً للذين هم في أوضاع جيدة ولكن يطمحون
إلى الأفضل ، فالكتاب لا يساعدنا فقط على فهم إلى أى مدى يمكن أن تؤثر معتقداتنا وتصوراتنا واتجاهاتنا عن الحياة في عملية صنع القرار ، ولكنه يقدم لنا حلاً للخروج من التأثير السلبي لانفعالاتنا المألوفة ، فهو يقدم مخططاً بارعاً للتغلب على العقبات الإنفعالية التي تقف حجر عثرة في طريق النجاح الشخصي الذي مهفو إليه جميعاً لكنه بعيد المنال .

Your Killer Emotions
The 7 Steps to Mastering the Toxic Emotions, Urges, and Impulses That Sabotage You
by :Ken Lindner
Your emotions can be killers!
Have you at one time or another let your feelings of hurt, anger, disappointment, rejection, rage, betrayal, insecurity, or hopelessness cloud your best judgment? Did you make disappointing, self-sabotaging life choices as a result? If the answer is ''Yes, many times,'' then this book is for you.
Emotions can kill your ability to accomplish your plans, fulfill your dreams, and attain the life you so dearly desire.
Think of Your Killer Emotions as your emotion-mastery kit, to be used in consistently making positive life choices; it will enable you to beneficially channel the supremely potent energy charges triggered by your potentially sabotaging emotions, impulses, and urges, thereby turning them into your allies.
Ken Lindner, ''The Life-Choice Coach,'' has counseled thousands of individuals over the past thirty years to make great, life-enhancing decisions. In Your Killer Emotions, he will show you how to identify your Personal Emotional Triggers (PETS), and empower you to nullify the energy charges from potentially sabotaging emotions. You will be able to think and reason clearly--destructive-emotion-free--so that you make life choices that reflect your most highly-valued life goals.
Your Killer Emotions will change the way you make your life choices--and your life--in the most positive ways!

الكتاب :  مشاعرك قد تكون قاتلة
المؤلف: كين ليدنر
الناشر : مكتبة جرير  - الرياض / السعودية
الحجم : 6.4 م.ب.

عدد الصفحات: 267
معاينة الكتاب : G.Drive


شارك الموضوع :

إرسال تعليق

( مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )

تابعنا ..!

twitterfacebook youtube google pluslinkedinrss feedemail

أدخل ايميلك ليصلك جديدنا

لا تنسى الدخول علي إيميلك لتفعيل الاشتراك:

المتابعون

جميع اصدارات سلسلة عالم المعرفة

 
copyright © 2011-2016. مكتبة عسكر - All Rights Reserved